Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z
niej w nieodpowiedni sposób.
Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie
stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo
obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. W tej sytuacji, jeżeli konsument
będzie chciał odstąpić od umowy, może ponieść odpowiedzialność za pogorszenie stanu zwracanej rzeczy.
ZWROT PRODUKTÓW Z KATEGORII "OBUDOWY KOMPUTEROWE":
Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu produktów z kategorii "obudowy komputerowe".
Należy wysłać formularz odstapienia od umowy na adres: sklep@modecom.eu
Wzór formularza:
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: (wpisać nazwe produktu)
Data zawarcia umowy/odbioru: (wpisać datę)
Imię i nazwisko: (wpisać dane)
Adres: (wpisać adres)
ZWROT PRODUKTÓW Z POZOSTAŁYCH KATEGORII:
Nasz sklep oferuje usługę Szybkie Zwroty. Usługa ta dostępna jest dla wszystkich
produktów oprócz produktów z kategorii "obudowy komputerowe".
Szybkie Zwroty to usługa, dzięki której możesz bezpłatnie zwracać swoje zamówienia do wybranych sklepów za pośrednictwem automatów Paczkomat zlokalizowanych w całej Polsce.
Paczkę ze zwrotem możesz nadać na dwa sposoby – za pośrednictwem aplikacji InPost Mobile lub korzystając ze strony SzybkieZwroty.pl.
Sposób 1: Nadaj zwrot w aplikacji InPost Mobile
Sposób 2: Nadaj zwrot na SzybkieZwroty.pl!
Instrukcje video odnajdziesz na stronie: https://inpost.pl/pomoc-czym-sa-szybkie-zwroty